tartus
on annelinn. ei oska öelda, miks just selline nimi, kuid oletame, et sellel
nimel on oma legend või põhjus. siin elab koos palju inimesi, sest ka
kortermaju on väga palju, nii viie-kui ka üheksakordseid.
elu annelinnas on odavam versioon eluolust new yorki pilvelõhkujate vahel,
ainult et annelinnas on vähem betooni. lisaks new york on valmislahendus, annelinn
peab aga trotsima muudatusi; vana ja uus on vaja sulatada üheks:
uusarendused-laiendused, uued ja vanad asfaltteed.
kui majaesine asfalttee on auklik, siis paigaldatakse uus asfaltkate, aga seda
ainult KÜ majaesisele. sealt, kus
algab teine KÜ, lõpeb uus asfalt ja algab vana nagu noaga lõigatult nii, et
pool tänavaauku jääb teise KÜ hallata. Erinevad KÜ-d on nagu
90ndate eri bratva’d, kus territooriumid on omavahel jagatud.
ka parkimisel, mis on siin ruumi puudusesest tingituna kohati väga problemaatiline
ja kitsavõitu, lahendatakse oskuslikult – keelumärgid mitteelanikele.
tulemuseks on üks majaesine pooleldi täidetud ja teine automobiile pilgeni täis
pargitud. auto oli vanasti luksus, siis täna anno 2014 on luksus parkimiskoht
annelinnas.
annelinn on karm koht lastele, kuna asfaltteed on ehaühtlased, auklikud,
mistõttu lapsed rataste, rulade ja rulluiskudega õpivad füüsikaseadusi juba
varakult tundma erinevalt võib-olla põhjamaadest, kus kõik on turvaline,
planeeritud ja läbimõeldud.
hommikuti on ilus, sest inimesi pole ja autosid on ka vähem. järele jäävad vaid
pensionärid, töötud ja eri suuruses õlilaigud parkimiskohtadel. majade tagant
leiab suitsukonisid ning hallitanud saiapalasid, mis on mõeldud tuvide söötmiseks
või mürgitamiseks, ning koerte ekskrementitest rääkimata.
siiski, viimasel ajal on ilusamaks läinud- inimesed viisakamaks, autod
uhkemaks. igal majal peab olema vähemalt üks x5, soovitavalt on tahavaatepeegli
küljes ka vähendatud suuruses poksikindad. turvakaamerad maja küljes ja
reklaamtahvlid liftides on viimase aja värskeim trend. küll kunagi ka annelinn
valmis saab.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar